“Sanfte Giganten”-Kalender – Ein großer Erfolg

Auf der Boot 2011 war es soweit. Wir konnten Dave van Stijn, dem Gründer der Scubasigns Foundation, unseren Spendenscheck übergeben.

Mit dem Kalender “Sanfte Giganten” haben UK-Germany, Aquaventure Tauchreisen und ich einen Spendenbetrag in Höhe von € 2000,- erzielen können.

Wir haben solch ein Ergebnis niemals erwartet und waren natürlich entsprechend stolz über unseren Erfolg.

Hier ein paar Impressionen der Scheckübergabe…

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.