Veröffentlichung in DIVE

Langsam aber sicher fällt es mir immer schwerer Worte zu finden, um eine weitere Veröffentlichung meiner Segelfisch-Artikel anzukündigen.

Dieses mal war es das britische Magazin DIVE, das sich für die Story begeistern konnte.

Damit sind es jetzt vier Magazine, die sich der Faszination dieser unglaublichen Tiere nicht entziehen konnten.

Auch in diesem Fall machen mich die sechs Seiten sehr stolz.

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.